Hebt u een vraag of zit u met een probleem?

Af en toe komt er een vraag binnen bij het bestuur van één van onze leden. Vaak gaat het om het geven van een advies wat betreft het oplossen van schade en/of versterken. Aangezien het bestuur bestaat uit vrijwilligers, kunnen wij helaas niet ingaan op individuele vragen. Daarvoor hebben wij niet de tijd en beschikken wij helaas ook niet altijd over voldoende expertise. Als vereniging beschikken we ook niet over de middelen om een soort van helpdesk in te richten. Wij nemen aan dat u hiervoor alle begrip hebt. Er zijn echter twee andere mogelijkheden om uw vraag te stellen en beantwoord te krijgen:
  1. neem contact op met het Erfgoedloket. Zij kunnen u in de meeste gevallen verder op weg helpen. In principe geldt dit alleen voor monumenten en karakteristieke panden. Het is  de wens van de vereniging om dit Erfgoedloket een ruimer mandaat te geven en vragen van alle erfgoedeigenaren te ondersteunen (zie pilot). Klik hier om naar de webpagina van het Erfgoedloket te gaan. 
  2. ga naar ons discussieforum en stel uw vraag : hiermee geeft u andere leden de gelegenheid te reageren op uw vraag. Op deze manier kunnen leden onderling en digitaal ervaringen uitwisselen. Via onze nieuwsbrieven kunnen wij uw vraag onder de aandacht van alle leden brengen. Tot nu toe nog amper gebruikt. Klik hier om naar ons discussieforum te gaan. U moet wel ingelogd zijn om uw vraag te stellen. 

Gerelateerde berichten

 

Reacties

Alleen leden en donateurs kunnen opmerkingen plaatsen.

Wel eerst even inloggen om opmerkingen te plaatsen of te zien

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://groningermonument.nl/

 
 Let op:
als je bent ingelogd verschijnt er een menu met meer mogelijkheden voor leden en donateurs. Inloggen kan rechtsboven.