Digitale ledenlijst?

Een ledenlijst is voor elke vereniging belangrijk: zo ook voor de onze. In deze roerige tijden is het belangrijk dat er onderling contact is tussen  gedupeerde eigenaren. Zij kunnen elkaar op de hoogte houden of elkaar eventueel opzoeken. Dit alles om kennis en ervaring uit te wisselen. Maar ook als we gespreksgroepen willen gaan organiseren, is het een voorwaarde dat de leden onderling bereikbaar zijn. Maar ook weten in welke fase van de schade-afhandeling men zich bevindt. En dan hebben we het nog niet eens over de mogelijkheden die onze website biedt in het starten van digitale gespreksgroepen over bepaalde onderwerpen. In al die gevallen is een ledenlijst belangrijk.

We hebben echter te maken met een situatie van vóór 1 oktober en erna. De meeste van onze huidige leden hebben zich aangemeld voor 1 oktober: zij waren niet geinformeerd over de mogelijkheid dat een deel van de persoonlijke gegevens op de ledenlijst terug te vinden is. Dat geldt niet voor nieuwe leden die zich na 1 oktober aanmelden. In principe staan zij standaard op de ledenlijst. Echter, zij kunnen dit later altijd aanpassen.

Van alle leden van voor 1 oktober willen wij graag weten hoe zij over het publiceren van een ledenlijst denken en of ze er mee akkoord kunnen gaan. Belangijk om te weten is, dat deze ledenlijst alleen beschikbaar is voor leden en niet voor donateurs of gasten op de website. Verder geldt het principe dat leden die niet vermeld willen worden op de ledenlijst ook geen toegang hebben tot de ledenlijst.  

Om welke gegevens gaat het?

Van ieder lid vragen wij een aantal contact informatie, object informatie (gegevens over het pand) en schade informatie (status per schadeproces). Van de contact informatie worden alleen de naam, woonplaats en emailadres vermeld. U kunt een voorbeeld zien door op onderstaande links te klikken:

ledenlijst

leden en schade

Het kan zijn dat u eerst moet inloggen voordat u dit voorbeeld kunt zien. 

 

Geef uw mening


Afdrukken   E-mailadres