Forum

De mogelijkheid om je vragen te stellen.
  1. SPvS
  2. Schadeherstel
  3. maandag 15 januari 2018
  4.  Abonneer via e-mail
Hallo allen,

Afgelopen week ben ik bij het overleg tussen "cvw"inspecteur en contra aangeschoven (oude protocol). Onder andere op basis van grond versnelling (mm/s) en de door eerste inspecteur gehanteerde richtlijn (sbr a) zijn nagenoeg alle "C"-schades toch toegekend.

Mijn vraag is dan ook aan iedereen wiens "C"-schades "B"- of "A"-schades zijn geworden na overleg van inspecteurs. Willen jullie delen op basis van welke argumenten dit is gebeurd? En of jullie invloed hebben gehad op de herstel methode die is voorgesteld?

Ik ben erg benieuwd, alvast bedankt voor het delen.

Sjoerd van Soelen
Reageer
Er is nog geen reactie geplaatst.
Voeg commentaar toe
Reacties (0)


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!
Gast
Uw reactie
Captcha
We willen, om de site te beschermen tegen bots en ongeautoriseerde scripts, dat u de captcha codes hieronder invult voordat u uw vraag verstuurt.