Sloop is geen optie ...

Forum

De mogelijkheid om je vragen te stellen.
  1. SPvS
  2. Schadeherstel
  3. maandag 15 januari 2018
  4.  Abonneer via e-mail
Hallo allen,

Afgelopen week ben ik bij het overleg tussen "cvw"inspecteur en contra aangeschoven (oude protocol). Onder andere op basis van grond versnelling (mm/s) en de door eerste inspecteur gehanteerde richtlijn (sbr a) zijn nagenoeg alle "C"-schades toch toegekend.

Mijn vraag is dan ook aan iedereen wiens "C"-schades "B"- of "A"-schades zijn geworden na overleg van inspecteurs. Willen jullie delen op basis van welke argumenten dit is gebeurd? En of jullie invloed hebben gehad op de herstel methode die is voorgesteld?

Ik ben erg benieuwd, alvast bedankt voor het delen.

Sjoerd van Soelen
Reageer
Er is nog geen reactie geplaatst.
Reacties (0)


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
U mag echter niet reageren op dit bericht.
Instructies invullen formulier
 uw naam  
 emailadres  
 titel  
 categorie  
 afbeelding  
 omschrijving  
 taal  
 bouwjaar  
 gebruik/type  
 locatiegegeven  
 straat  
 postcode  
 plaats  
 land  
 marker  
 kaart  
 latitude  
 longitude  
 captcha  
Spelregels voor het voordragen van erfgoed